Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


zaterdag 1 september 2012

Vrijdagavond

Goedemiddag bloglezers,

Gister heb ik toch weer wat leuke dingetjes gedaan.
Als eerste moest ik wel naar school voor 3 uurtjes.
Maar goed daar heb ik er wel voor over :). Het mooiste
was toen het laatste uur in ging, hadden we duits. Naja
mijn duits is dus totaal niet goed. Vorig jaar was mijn 1e
jaar met duits dus heb geen basis of iets. Toen we eenmaal
zaten kregen we uit het niets te horen dat we een nieuwe 
lerares kregen. Ik hou heel erg van veranderingen en om
nieuwe mensen te ontmoeten enz. Maar deze vrouw, ik
weet niet hoe mijn school erop komt om haar aan te nemen.
Maar die vrouw was zeker wel 65. En het was ook nog
een echte duitser. Ik heb al ervaring met leraren die duits
geven en ook echt duiters zijn, en die ervaring was niet
goed. Dus ook nu wordt het leuk. Ik heb dit jaar examenjaar
voor mijn theorie, dus ik wil natuurlijk graag slagen. 

Verder naar het leuke gedeelte. Mijn vriendin vraagt steeds
of ik leuke nummers wil downloaden. Natuurlijk doe ik dat
graag voor haar maar omdat ik ook niet altijd kan had ik gevraagd
of ze haar laptop mee zou willen nemen. Dus na school is ze mee
naar huis gegaan en heb ik even alles voor haar gedownload, zodat
ze nu zelf liedjes en films kan downloaden. Ze had gevraagd of ik haar
haar wilde doen. Dus ik heb een stijltang gepakt en daarmee krullen
gemaakt (Ja ! Krullen). Jammer genoeg ben ik een foto vergeten te
maken, want vond dat het nog goed gelukt was. Ook hadden we 
afgesproken dat we 's avonds naar de film Step up 4 Miami Heat. 
Nou mensen, wat een FANTASTISCHE film is dat zeg ! Ik ben zo 
gek op die dansen. Ik kon gewoon niet stoppen met glimlachen. 

Maaaar dat was nog niet alles, uit het niets vroeg mijn vriendin of ik mee
ging op stap bij haar in de stad. En zoiets sla ik niet af !
Lekker onverwachts was het super gezellig. Met ook echt hele knappe
jongens natuurlijk (ben nog single) lucky me.

Dus vanavond gaan we maar eens vroeg naar bed. Dan kan ik morgen fris
en fruitig op het werk staan.

Wat gaan jullie dit weekend nog doen ?
xoxo,

LC 


(van dit soort krullen kon ik er van maken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten