Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


donderdag 6 september 2012

Cappuccino

Lovely people !

Weer een berichtje over mijn alle daagse leventje.Wat heb ik in die tijd gedaan. Eventjes nadenken hoor ! Oh ik ben natuurlijk naar school geweest. Dinsdag was echt een rampen dag. We hadden 1e 4 uur vrij, en dan zouden we na 2 uur alweer klaar zijn. We waren na anderhalf uur al klaar. Ik moet vanuit mijn huis naar school minstens een half uur reizen. Dus was meer onderweg dan dat ik op school zat. 'S Avonds had ik om half 9 rijles. Mijn instructeur wilde met me naar de snelweg. Ik moet zeggen ik was zo bang. Het ging zo hard ! En het was zo donker. Maar ik heb het overleefd gelukkig ! Gisteren heb ik moeten werken. Was heel erg gezellig met een groep van 20 gasten. Ze waren zo vriendelijk. En ik moet zeggen de meeste groepen die bij ons komen eten die luisteren nog geen eens als je met eten aan komt zetten. Maar deze groep was anders. Was wel pas om half 1 klaar met werken. En dan vandaag. Na die korte nacht moest ik weer om half 7 opstaan voor school. Donderdag is bij ons altijd een lange dag want deze duurt tot half 5. En dan gaan we vanavond lekker bankhangen en natuurlijk Expeditie Robinson kijken !!! Wat een leuk programma vind ik dat :).

Ik heb weer een fotootje voor jullie. Ik had 2 a 3 weken geleden een koffiecursus. Was echt heel interessant. Ik moest voor het eerst goede cappuccino maken. Naja als iemand op mijn vingers gaat kijken word ik altijd heel snel zenuwachtig, maar ik heb het toch weer geflikt !

De beste cappuccino EVER :D














Do you like it ? Het is een appeltje, haha vond het zo grappig. En ja dit was mijn aller eerste GOEDE cappuccino :).


Wat gaan jullie vanavond nog doen ?
xoxo,



Lc Talking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten