Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


maandag 3 september 2012

Tsjakkka

Houwdie !

Zo, ik heb weer mijn 1e dagje school gehad voor deze week. En het was super interessant ! Ze hadden ons vorige week verteld dat we vandaag naar de Kamer van Koophandel Brabant (KvK) gingen. Nou wat houd dat in. Elke ondernemer moet zich inschrijven voordat hij een eigen bedrijf start. Doe je dit niet, dan ben je eigenlijk hartstikke illegaal bezig. Maar goed, omdat wij een ondernemingsplan moeten schrijven hebben we dus veel tips gekregen waar we allemaal rekening moesten houden. En ja dit was toch best interessant.
Nou uiteindelijk waren we om kwart voor 11 klaar en hadden we pauze tot kwart voor 2. Kwart voor 2 ! En daarna moest we dan nog wel 1 uurtje rekenen maar we hebben van 11 tot half 2 lekker op een terrasje gezeten en natuurlijk lekker gegeten.

Wat staat me morgen te wachten ? Niet veel eigenlijk. We kwamen vanmorgen achter dat we morgen de 1e 4 uur vrij zijn ! Hoe chill is dat. Wel jammer dat we donderdag van half 9 tot half 5 les hebben. Maar die 4 uur vrij is ook niet mis !

Ooh en wat ik gister heb gedaan is niet zo veel. Ik moest om kwart voor 12 werken bij de Mac Donalds (jep de mac). Was wel druk moet ik zeggen voor zo'n tijd. Maar ik was om 4 uur alweer klaar :).

En hoe is het weekend bij jullie geweest ?
xoxo,

LC

Dit ben ik in de 1e met mijn schoolpak in het Phillips stadion (PSV)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten