Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


maandag 10 september 2012

Beste opmerking bij bedrijfseconomie !

Haii :)

Zoals jullie misschien weten (of niet) ben ik bezig met een ondernemersplan. In die ondernemersplan heb je verschillende vakken waaronder dus bedrijfseconomie. Nou ik ben daar dus totaal geen nerd in, en omdat mijn leraar dat goed weet had ik toch de beste opmerking.

Deze week hebben we het over capaciteiten. Mijn leraar bedrijfseconomie vroeg aan mij, Loes wat is de formule van Rationele overcapaciteit. Wat nou leuk was. Ik had dat blaadje voor men neus liggen met die formule. Dus ik zeg;
Rationele overcapaciteiten = rationele capaciteit - normale bezetting.
Je had die man zijn hoofd moeten zien !! We hebben dit nog nooit gehad, dus hij keek me echt aan van zit je nou met me te dollen. En dat heeft zeker wel 3 minuten geduurd totdat hij erachter kwam dat we een blaadje hadden met al die formules erop. Nou het was echt onbetaalbaar !

Ik moet wel zeggen, we zijn nog niet begonnen met het echte werk en ik heb er nu al geen zin meer in. Ik weet het het is negatief, maar ik heb het nu gezegd en ik ga gewoon men best doen :).

Oh en verder, ben ik nog steeds bezig met mijn witte sjaal. En ik moet zeggen het schiet aardig op voor mijn doen dan. Maar die laat ik later zien.

Even over series, wie kijkt er Pretty Little Liars. Want ik heb nou seizoen 3 tot aflevering 12 gezien, maar ik weet dus niet of het daarmee eindigt. Iemand een idee toevallig ? Kijk je deze serie niet ? Dan moet je echt beginnen ! Heb het nou al aan 6 mensen verteld en ze zijn allemaal net zo verslaafd als ik, haha.

Ik ben trouwens ook wat filmpjes aan het bekijken over make-up en haren enz. En toen dacht ik, hé ! Maybelline heeft toch allemaal filmpjes op YouTube. Dus ik dacht dat is wel professioneel. En ik ben dat gaan kijken en ik keek echt mijn ogen uit. Ze lieten allemaal looks zien, dat zelfs ik dat nog kan ! Dus ik ben maar weer naar beautygloss, en d-is-for-dazzle gaan kijken want daar zijn de meest interessante filmpjes.

Heb ik verder nog wat meegemaakt ? Uhhmm, dat ik van cracknails hou ! Leuke looks krijg je daarmee :D.


Verder krijgen jullie een quote of the day !






En mijn gebreide sjaal ofcourse:

Nou mensen, heb je nog vragen of wil je iets kwijt doe je best !
xoxo,

Lc Talking 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten