Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


vrijdag 14 september 2012

Leuke site :)

Heeey mensen !

Weer een leuke blog vandaag. Met wat nieuwe dingen enz.

Ik ben de laatste tijd weer een beetje rond te kijken voor mode en haren. Op youtube kun je al heel veel vinden. Echt hele leuke dingen. Zoals een strik op je achterhoofd. Ik zal even een plaatje laten zien wat ik bedoel want als ik het zo vertel klinkt het wel raar.

 

Dit is wat ik bedoel, dit vind ik persoonlijk wel meer voor carnaval. Maar ik vond het wel leuk bedacht. Beetje ala Gaga maar dan net wat netter. En niet zo extreem. Ook zie je haar naam dat is, Bebexo. Zijn heeft allemaal filmpjes met de leukste dingen. En ook echt dingen die iedereen kan. Als je het maar oefent.




Ook dit. Dit heb ik zelf geprobeert maar was nog niet helemaal gelukt. Kwam ook mede door dat ik naar school moest en niet veel tijd had. Ik ga dit nog een keer proberen en dan zal ik er een foto van maken.

Ook heb ik een site waar je super leuke jurkjes kunt kopen voor een toch redelijke prijs.
De site is www.fashionchick.nl. Zelf heb ik er nog niks van gekocht, maar dat ga ik zeker doen !

Verder ga ik morgen werken en 's avonds is er bij ons in de stad een feest genaamd Impact. Dezelfde feest gaat op zondag weer verder. Dus 2 dagen volop genieten van muziek en drankjes :D.

Perfect gewoon ! Maaaaar maandag wel weer om half 7 opstaan.

Hebben jullie misschien een eigen YouTube channel met leuke filmpjes voor haar of make-up ? Zet hem hierop ! Of misschien nog leuke ideeën enz.

Nou dit was mijn blog weer voor vandaag. Het was niet veel, maar als ik alles moet gaan vertellen wat ik heb meegemaakt dan ben ik nog wel even bezig :). Heb je nog leuke dingen te melden dat mag ook via
loeschoufoer@gmail.com.

En niet te vergeten heb ik quote of the day !
xoxo,







 Lc Talking

 

1 opmerking:

  1. Wow, echt leuke dingen ö Als mijn haar weer wat langer is, ga'k het zeker eens proberen ;)
    By the way, fashionchick.nl is idd een leuke site x

    BeantwoordenVerwijderen