Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


dinsdag 11 september 2012

I'm lovin it !

Hey :D,

Nee dit is geen bericht over Mac Donalds of wat dan ook. Het gaat over Studs ! I love it :). Het is zo simpel maar oh zo stoer en schattig en alles wat je kunt bedenken. Mijn vriendin had het over studs op schoenen. Ze zei ' ik wilde dat eerst al doen op mijn allstars alleen dacht dat dat meer gothic achtig over kwam '. Ik vond dat eerst ook eerlijk gezegt. Niet dat ik tegen emo's of gothics ben, totaal niet. Maar ik ben daar geen type voor. Al moet ik zeggen, ik kan wel jaloers zijn hoe ze af en toe zichzelf opmaken of hoe ze hun haar hebben gedaan. Maar terug naar de studs. Ik heb wat dingen opgezocht van wat je er allemaal mee kunt doen, en ik dacht ik zet dat hier gewoon op. Misschien vind je dit ook leuk en denk je hé dat is wel een leuk idee ! Of dat je misschien zelf ideeën hebt. Die wil ik natuurlijk graag horen ! Want ik wil zoveel mogelijk dingen bedenken en misschien zelf ook wel maken. Nou als eerste heb ik dus schoenen met studs, geen allstars maar wel vanz:




Paar voorbeelden op jasjes (hier hou ik het meeste van) is wel helemaal vol, maar die kleuren matchen goed:

          
                En ik kom erachter dat ik een foto heb van Miley Cyrus die een jasje aan heeft met studs !

                                          Hoe cool is dat ! En ik heb er ook eentje met nagels:

                                                                   Of op shorts:




Nou verder weet ik niet wat er nog meer te doen is, maar het zal heus wel.
Dus heb je comments of wil je zelf ideeën kwijt. Zet het erbij, bij opmerkingen.
En ben je 18, vergeet morgen niet te stemmen !!!!!!!!!!

Wat vinden jullie van studs ?
xoxo,

Lc Talking

2 opmerkingen:

  1. Persoonlijk vind ik studs op jeans het leukst. Misschien is een handtasje met studs wel een leuk idee? ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, dat is idd een leuk idee ! Zo kan ik mijn oude tassen ook doen.

    Thank you
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen