Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


vrijdag 7 september 2012

Breien

Gute Abend !

Zo ik heb weer een leuk dagje achter de rug. Het was vandaag weer laatste dagje van de week ! En er was weer een heleboel gebeurt.

Vandaag was een beetje een taaldagje. We hebben vandaag 4 uur les gehad waarvan 2 Duits, en 2 Engels. Nou met Engels hebben we een documentaire gekeken die heette Super Size Me. Nou mensen omg dat was ranzig ! Een man die 3 keer per dag Mc Donalds ging eten om te laten zien hoe slecht fastfood was. Dat had ik niet gedaan al kreeg ik een miljoen erbij. Hij moest dit 30 dagen volhouden. En hij was na die 30 dagen 15 kilo aangekomen. Echt niet normaal. Dus mensen kijk uit !

Nou Duits was weer zo komisch als altijd. De lerares is een schat van een vrouw, maar ze kan ons echt niet klaarstomen voor het examen. Gelukkig mochten we wel filmpjes maken als presentatie.

Uhm even nadenken wat heb ik nog meer gedaan. Oh ik ben met een vriendin op een terrasje gaan zitten. En natuurlijk knappe jongens spotten. Nou die zitten hier wel genoeg :).

Naja aan al het leuke komt een eind, jammer genoeg. Maar wat moest ik nou thuis gaan doen. Nou ik heb het gevonden hoor. Eigenlijk gister al. Mijn moeder heeft mij breien geleerd. Hoe vind je die ?! Dus ik ben gaan breien. En ik ben bezig met een sjaal. Ik heb het beginnetje al gemaakt maar is toch best veel werk.


                                                          Dit ben ik met het beginnetje.

En gaan jullie vanavond ook TVOH kijken ? En ik heb weer een leuke Quote !
xoxo,

Lc Talking



Geen opmerkingen:

Een reactie posten