Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


woensdag 2 januari 2013

Daaaag 2012, Hallo 2013 !!

Hallo, er is weer een mooie dag aangebroken. En het begint weer avond te worden. Het is vandaag 2 januari 2013. Jaa 2013, wie had dat gedacht. De wereld is dus niet vergaan, dus bedankt Maya's voor het vals alarm. Gelukkig maar. En vandaag is de laatste dag dat je mensen Beste Wensen mag geven of hoe het ook wilt noemen. Waarom ? Geen idee ! Dus mensen Beste wensen of Gelukkig nieuwjaar

Ik ben vandaag naar de kruidvat geweest. Ik haal altijd mijn make-up en die kleine dingetjes bij de kruidvat. Verder vind ik het echt een grote troep die daar ligt. Het is altijd onoverzichtelijk, vinden jullie niet ?

Dit is wat ik bij de kruidvat heb gehaald. De Super stay 24 H van Maybelline, daarnaast de stay all day concleaner 16 H van essence en daarnaast een lipstick van cartrice. Ik kan jammer genoeg niet goed de kleur fotograferen, het is een beetje donkerrood met een tintje roze. Dit is de shine. Verder heb ik scheermesjes gekocht. Ik had de kruidvat eigenmerk, maar deze was uit het assortiment dus heb ik de Venus embrace gekocht. Ik moet zeggen is toch best veel geld. De scheermesjes apart zijn 15 euro. Maar goed, alles voor zachte benen. Uhm verder ben ik naar de Lady Sting geweest, maar de laatste tijd hebben ze niks bijzonders. Ook moet ik zeggen dat de truitjes en alles heel wijd zijn. Sommige dingen vind ik daardoor wel vet, maar als ik iets aan heb dan lijk ik al gauw dik in, vind ik zelf. Verder ben ik op zoek naar leuke klein laarsjes met glitters of studs. Ik heb er wel veel gezien maar meestal zit hier een hakje onder of de glitters/ studs worden er maar gewoon opgeplakt waar nergens op slaat. Hebben jullie misschien leuke sites of iets dergelijks, zet het in je opmerking ! Laatste keer vertelde mijn zus iets over nagellak. Ofja iemand die iets met haar nagels had gedaan. Mijn zus vertelde dat ze een echte veer had gepakt, dit had afgeknipt op de juiste lengte die zij wilde en dat op een doorzichtbare nagellak plakte. Ik heb dit opgezocht en het heet Feather nails. Nou super vet vind ik dat. Ik heb hier een foto van wat ik bedoel:


Hoe vinden jullie dit ? Zou ik dit een keer moeten proberen om te laten zien ?
Wat heb ik nog meer gedaan. Uuuuh, ohja ik heb laatste keer weer een filmpje van Diana gekeken (zoals vaker) Dit keer heeft ze iets aparts. En ik weet zo niet meer zeker of ze dat ook in een filmpje heeft gedaan, maar Diana had laatste keer hartjeskrullers gekocht. Ze had op twitter gezegd dat ze die ging uitproberen. Maar ik weet dus niet of ze er al een tutorial van heeft gemaakt. Dus snel naar D is for Dazzle met Diana.
En zoals andere dagen heb ik een quote:


See you next time ;).
Loves,

Lc Talking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten