Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


dinsdag 15 januari 2013

H&M, Funny Fashion. Kleine shoplog. En dan bijnaaa, rijexamen.

Hallo allemaal !
Ik ben afgelopen week weer een keer gaan shoppen. Dit komt eigenlijk doordat ik vrij ben deze gehele week. Vorige week heb ik mijn ondernemersplan verdedigd. Dit ging super goed, dus ik heb het theorie gedeelte gehaald. Na 3 jaar lang geploeterd is het mij gelukt ! Nu komen de zware dagen aan. Het stage lopen binnen ons schoolhotel. Maar heb er enorm veel zin in. Maar daar moet ik eerst nog mijn rijexamen halen en de hollandweek overleven. Hoe kan het toch dat een mens zo zenuwachtig kan zijn voor zo iets. Rijexamen, het woord alleen al.Of examinator dat klinkt helemaal dramatisch. Genoeg daarover want ik word er nog zenuwachtiger van. Dan over naar mijn kleine shoplog. Ik ben dus afgelopen week naar de H&M en Funny Fashion geweest. Daar heb ik de volgende dingetjes gekocht:


Als eerste het jurkje, dit is voor de iets chiquere kant. Deze was van de H&M en kost 30,- ongeveer. Daarnaast is een soort van indiaan achtig iets is een wat wijder truitje en is ook wat korter aan de onderkant ik vond hem super leuk en deze was 25,- bij de Funny Fashion (deze hebben ze in Eindhoven). Uhm oohja mijn beste aankoop ! DE Jack Daniels t-shirt. Naja de whiskey vind ik minder maar de label vond ik wel cool deze was maar 15,- ! Bij de Funny Fashion. Verder heb ik een geurtje gekregen met kerst deze hoort niet echt bij mijn shoplog, maar hij ruikt zo lekker. Deze heb ik gekregen van mijn zus en die is van de Hunkemoller. Weet niet hoe duur die precies was dacht iets van 8 - 10 euro. En daarnaast heb ik een shirt met kruisjes erop. Deze heb ik bij de H&M gekocht en was 13,-. Nou dat was dat. Ik heb niet veel gekocht want ik ben aan het wachten op de Primark in Eindhoven, want er staat steeds ' hier komt Primark Eindhoven binnenkort' maarja wie weet wat binnenkort betekent bij de gemeente.
Nou de volgende keer dat ik weer iets post zou waarschijnlijk wel iets over mijn rijexamen zijn.

Heb je opmerkingen of wat dan ook kijk hierlangs om contact te zoeken :).

See you next time
Loves,

Lc Talking










Geen opmerkingen:

Een reactie posten