Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


zondag 27 januari 2013

Back in town, what a week !

Hallo allemaal !
In mijn vorige bericht had ik al een beetje verteld over mijn rijexamen. Nou die heb ik gehaald ! Had gelijk mijn rijbewijs die dag nog aangevraagd, en met spoed had ik hem de volgende dag al. Super handig dus ! Nu kan ik bijna niet zonder. Het is zo makkelijk om 'even' de auto te pakken. Ook ben ik deze week op Hollandweek geweest. Ofja 4 dagen, waarvan 1 dag bij mij in de buurt was. In deze dagen bezochten we de luxe hotels van Nederland. Naja van der Valk vind ik nou niet echt heel luxe, maar deze kregen we erbij. We hebben er een leuke week van gemaakt. Waarom zeg ik week, het waren 4 dagen. We zijn onder andere naar Utrecht geweest, Amsterdam (ofcourse) en Scheveningen. En in Amsterdam verbleven we. We verbleven in NH Schiller (hotel). Was wel een mooi hotel, maar niet zo luxe als we hadden bezocht. We hebben onder andere Hotels van Oranje bezocht, Marriott, Huis ter duin en nog veel meer. Oh en bij huis ter duin hebben we een fantastisch diner gehad. Ik heb daar foto's van gemaakt. Die zal ik hieronder zetten:




Het was echt super lekker, en ook best gezond behalve het toetje. Naja dat kan niet altijd gezond zijn. Ook hebben we een foto gemaakt van de meiden waarmee ik in de klas zit.



We waren in totaal met 90 man, dit zijn 4 klassen bij elkaar en ook nog 8 leraren. Het was gezellig en lekker, en dat maakt het sfeertje leuk ! Ook zijn we natuurlijk in Amsterdam opstap geweest. Dit kan ook niet anders. Daar heb ik ook nog foto's van:





De eerste foto is gemaakt in een heeeeel klein kroegje, genaamd Bolle Jan. Misschien dat jullie het kennen is volgensmij van de vader van Rene Froger, dus alles wat er hing was van Rene Froger natuurlijk. De tweede foto zijn ik en mijn vriendinnen in Nasty (deze kroeg zat langs ons hotel) dat was echt super gezellig. En de derde foto, tsja weet niet wat ik ervan kan zeggen, dit heb ik gefotografeerd toen ik aangeschoten was. Maar ik weet nog steeds niet wat de betekenis ervan is. Weet iemand dat ? Dat de straat opnieuw is gebouwd ? Of zeg ik nou iets heel raars. Naja ik hoop dat iemand het mij kan vertellen. En ja als je toch naar Amsterdam gaat ga je ook even langs de Starbucks:



Ik had de Strawberrie cream zonder koffie. En daar werkte een buitenlands meisje, die allemaal namen op die bekers tekende en mijn naam is blijkbaar voor haar Luce. Naja Loes en Luce klinkt hetzelfde ? Achja vond het wel grappig. Verder zijn we naar de Heineken Brouwerij geweest. Uhm ja ik vond het niet zo heel interessant omdat ik nooit bier drink. Maar wel grappig hoe ze het hebben gemaakt. Ook mooi trouwens.


Al ben ik geen bierdrinker, ik had me glas helemaal op. Met moeite moet ik je wel zeggen.
Oh en dit was ons uitzicht op het Rembrandtplein:


Oh oh ! Ik vergeet bijna iets, ik zat laatst de krant te lezen en toen kwam ik dit tegen:


Nou ik moet je eerlijk zeggen ik ben waarschijnlijk de enige die dit boek niet heeft gelezen, maar ik zette dit dus op onze whatsapp groep en toen was iedereen erop tegen. Wat denk jij ervan ? Kan Mila Kunis de rol spelen, en zal je dat leuk vinden ?

Dit was het dan weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik zal snel weer iets plaatsen als ik er tijd voor heb !

loves,

Lc Talking


Geen opmerkingen:

Een reactie posten