Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


dinsdag 26 februari 2013

London baby !!!!

Hallo !

Ja daar zijn we weer. Vandaag random praatjes. London, waar denk je dan aan? Ik denk dan aan celebrities. Uhm de vlag van Engeland, die bussen (dubbeldekker) en aan shoppen !!!!! En nog veel meer eigenlijk. Maar dit zijn de hoofdzaken waar ik aan denk. Tsja en dat is niet helemaal de bedoeling met het bedenken welke stage ik wil. Ik zit nu in de 3e van mijn vervolg opleiding, en deze duurt 4 jaar. In de 4e ga je 2 x 20 weken stage lopen in binnen of buitenland. Nou London is dus 1 van die buitenlandse stages. Hoe cool is dat ! Maar nu ga ik dus over deze dingen denken, terwijl ik er misschien geen tijd voor heb. Toch is dit wel wat ik wil gaan doen. Maar dit wil ik de 2e periode pas, wat doe ik de 1e. Ik heb echt geeeen idee. Dacht misschien aan Amsterdam, Rotterdam of eigen regio. Maarja dat is ook niet alles om in je eigen regio te blijven. En het is horeca, dus dat verschilt ook weer in stad. Wel zou het me cool lijken als ik daar kom te zitten, dat ik misschien filmpjes kan maken wat ik allemaal beleef in London. Zou jij dat leuk vinden ? Als ik hoor dat mensen naar het buitenland gaan om daar stage te lopen, krijg ik echt kriebels. Dan denk ik echt hoe gaaf ! En wat een lef heb je dan. En nou krijg ik die keuze ook :o. Naja, volgende onderwerp.

De youtube filmpjes. Je kan er niet omheen. Overal zie je the Harlem shake. Hoe kan dit nou zo'n groot iets zijn. Snap niet hoe dit eigenlijk is gekomen. Het zijn mensen die beetje gek dansen. Te gek. Haha kan er wel om lachen. Apart hoe iemand zoiets bedenkt. Had ik de lef maar, om mijn eigen youtube filmpjes te maken. Ik heb altijd zoiets van, wat moet ik dan vertellen. Ik kan niet eens fatsoenlijk make-up op doen, dus laat ik dat de mensen maar niet zien. Maar wat dan ? Dan wordt het toch moeilijk. En vandaar altijd de gedacht ' had ik maar '. Ja en om nou een filmpje te maken over wat ik allemaal doe, is nou ook niet echt iets wat je denkt laat ik dat eens gaan kijken.

Oh er schiet me net iets te binnen ! Ik ben laatst met mijn 'ex-vriendje' en paar vrienden, naar de sneak preview van pathe geweest. Zal kort uitleggen wat dat is. Dat is een avond waar een film wordt gedraaid waarvan je niet weet welke dat is. En het is een nieuwe film, die misschien een maand later uitkomt. Nou 2 weken geleden was dat Movie 43. Jezus wat een slechte film. Oh heb nog nooit gehad dat ik bijna gillend de bioscoop uit rende. Zo fake, en er zat totaal geeeeen verhaal in. Nou dat zijn de 2 slechtste dingen die je kunt combineren. We hebben hem uiteindelijk wel helemaal af gekeken, omdat we toch niks te doen hadden. Nou dit is zeker GEEEN maar dan ook GEEEEN aanrader ;).

Nou denk dat ik nu wel alles heb. Ohnee zaterdag ben ik jarig ! 19 jaar, is niet echt apart. Maaar wel mooie vooruitzicht. Gaan jullie dit jaar naar festivals ?

loves,

Lc Talking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten