Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


zondag 30 december 2012

Mundial loungebar

Goede avond lezers. Of in ieder geval is het voor mij avond. Iedereen gaat op stap, of gaat gewoon iets leuks doen met vriendinnen. Daar hou je toch van :). Het is altijd zo gezellig en knus. Nou mijn vriendin was 2e kerstdag jarig en omdat iedereen dat viert vierde ze haar verjaardag die vrijdag erop. Mijn vriendin is niet een typisch ' geval ' (klinkt heel grof, is zo niet bedoeld !) die haar verjaardag thuis houdt. Het is moeilijk te beschrijven, maar ze is best verlegen onder de jongens maar met meiden is ze super spontaan en gezellig :D. Ze ziet er ook altijd goed uit qua kleding en make-up enz. Maar goed terug naar haar verjaardag. Ze vertelde dat ze iets geregeld had. Wij moesten dan in Eindhoven naar Mundial loungebar om half 8. Nou ik had leuke cadeau's voor haar gevonden, alleen werd deze een dag te laat bezorgd. Maaar ik had geluk want ik had die al 2 dagen van te voren besteld. Dus uiteindelijk had ik die dag het cadeau binnen gekregen. Wij kwamen aan in Mundial. En het eerste wat opviel, waren de bartenders. Het waren studenten uit het buitenland. Nou echt super dat ze dat doen ! Super avond was het. We hebben cocktails gedronken en waterpijp gerookt. En nee dit is niet schadelijk (zeiden ze). Ik ben echt van het niet roken. Heb het ook nog nooit geprobeerd, dus ik hoop dat dit ook niet in die richting kom :p. We hebben dus cocktails gehad en 1 sprong er echt uit. Dat was de Napoleon. Ohh die was zo lekker. Ken je die snoepjes Napoleon. Nou dit smaakte er precies naar, maar dan wel met alcohol. Dus 2 x zo goed. We waren dan ook van plan om daarna lekker opstap te gaan. Maar het was zo gezellig dat we tot een uur op 3 daar zijn gebleven. Ik weet zeker dat dit beter was dan opstap gaan. Het was dus een top idee ! Verder heb ik niet veel gedaan dit weekend. Ik ben gister naar de bioscoop geweest. Naar de film Looper. Mwuah was een best goede film moet ik eerlijk zeggen. Ik had wel moeite met het openhouden van mijn ogen want de film draaide pas om 00.40. En mijn vriend wilde daar dus perse heen. Maar het was uiteindelijk een geslaagd avondje :). Oh en vandaag, ja vandaag heb ik moeten werken. Bij de McDonald's. Haha grappig hoe mensen soms reageren als ik zeg dat ik daar werk. En wij maar lachen hoe mensen langs komen. Af en toe erg ik me er wel aan. Zoals vandaag. Ik kan er meestal wel om lachen als mensen boos worden om bijvoorbeeld friet die koud is, maar die ik zelf uit het vet heb gehaald. En dan terug komen met een half bakje, ja daar kunnen wij alleen maar om lachen. Maar deze meneer kwam met een auto en daaraan een aanhangwagen. Maar deze meneer werd vriendelijk gevraagd om even te wachten op het 3e vak. De meneer weigerde, en zei dat hij die draai niet kon maken want dan konden er geen auto's langs. Het is dom om zoiets te zeggen tegen ons want we hebben vaak dat er auto's met aanhangers komen, en misschien nog wel langer zijn en die het wel doen. Wij McDonald's moeten zo snel mogelijk de bestellingen af geven. Maar omdat deze meneer niet wilde wachten op het 3e vak, konden we andere mensen niet helpen. Dus mensen gaan toeteren. Tsja wij kunnen er niks aan doen dus mensen worden boos op hem. Nou geweldig om dat te zien, want hij werd er nerveus van. Ik had zijn bestelling afgemaakt, en ik zei tegen mijn collega laat mij dit maar even afhandelen. Ik ga nooit in discussie met gasten maar dit vond ik zo asociaal  Ik deed het raampje open, ik zei: meneer als u volgende keer zo vriendelijk wilt zijn om toch even te gaan parkeren, heeft u geen kwade mensen achter u. Heb het raampje dicht gedaan en ben weggelopen. Zo dacht ik, en die meneer reed kwaad maar dan echt woedend weg. Ik dacht als mensen nou gewoon voor 1 keer naar andere luisteren, is er helemaal niks aan de hand. Verder vind ik het werken bij de McDonald's gezellig. Ik hoor vaak van andere ' oh daar werken echt van die rare mensen die niks anders kunnen vinden '. Nou bij ons werken er alleen maar jongeren, waarvan dit hun bijbaantje is. Heb nog nooit zo'n leuk werk gehad. Oh ik vergeet morgen helemaal, het is dan Oudjaarsavond. Jongens toch, het is alweer bijna 2013. Time flies when you are having fun right ? Daarom wil ik jullie alvast een gelukkig nieuwjaar wensen, en tot volgend jaar maar weer :D ! Kijk alsjeblieft uit met vuurwerk, want zag net het nieuws waar mensen hun handen verliezen. Dus volgende keer met 10 vingers weer typen ! Oh en ook ik heb weer de shoplog van Diana gezien, en het is weer leuk ! Echt super leuk hoe ze het elke keer weer flikt. Dus ga snel naar D is for Dazzle als je meer wilt weten over make-up, lifestyle en hair.

quote of the day:




Wat zijn jullie 'goede' voornemens ? 

loves,

Lc Talking










Geen opmerkingen:

Een reactie posten