Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


woensdag 26 december 2012

OMG

Hallo daar!

Goede avond. Het is weer een hele lange tijd geleden dat ik weer iets heb gepost. Zal even uitleggen waarom. Ik heb veel tijd in school gestoken. Heb 2 weken geleden mijn ondernemersplan voor een horeca bedrijf in moeten leveren. Vorige week kregen we te horen of deze goedgekeurd is. Nou gelukkig is dit bij ons goedgekeurd, dus al een stress minder. Het is een heel gedoe om zo'n ondernemersplan te schrijven. Er komt zoveel bij kijken. Maar goed hij is ingeleverd en goedgekeurd, dus ik mag blij zijn. 


Zo ziet het eindresultaat eruit. Het is lekker eenvoudig. Het heet La Vie (het leven). Maar genoeg daarover. Het is 2e kerstdag ! Deze dag besteden we altijd met de familie. Ik heb wel 2 kanten familie maar aan de ene kant heb ik maar 1 neefje en een oom. En deze zie ik nooit. Wel jammer maar zo is het leven. We hebben vandaag lekker aan bowling gedaan en daarna gingen we steengrillen. Super leuk natuurlijk ! En er werd gelachen. Ik hou zo erg van kerstmis, er is niks mooiers. Lekker eten veel cadeautjes. Verder ben ik bezig geweest om mijn zus te helpen met armbandjes te maken. Misschien dat je ze wel kent, barong barong.
Dit zijn eenvoudige armbandjes waar je al 40 euro aan besteed. Dit is natuurlijk veel ste veel. Dus mijn zus dacht laat ik het zelf maar doen. Ik heb een voorbeeld hieronder:


Dit zijn maar een paar voorbeelden. Dit zijn dus de neppe barong barong armbandjes. Mijn zus verkoopt ze voor 13,50. Wel leuk dat mensen dit ook echt willen hebben.

Verder heb ik afgesproken met vrienden en vriendinnen. En ook heb ik een klassenuitje gehad, wat natuurlijk gezellig was. Ook heb ik wat foto's met vriendinnen die ik hierin zet :).











Dit was op een avondje stappen.




Dit is een boek met ' de antwoorden '  haha dit is zo grappig.















Dit is voor het klassenuitje :).

Nou dit was het weer voor vandaag. Opmerkingen of vragen kun je altijd terecht op deze pagina. Volgende keer zal ik meer foto's enz. erop zetten :). 
En ook vandaag een quote of de dag;



Nog een fijne kerst :) en see you next time !
xoxo,

LC Talking



Geen opmerkingen:

Een reactie posten