Wist je dat ?

Wist je dat er overal zout in zit ? Zelfs in een zuurtje of kauwgom. Geloof het of niet ;).

Lc Talking

You can also change my blog in your language.


donderdag 27 december 2012

Wat mensen toch verzinnen.

Dear ones!

Heb je dat ook wel eens dat je zonder echt bewust te zijn iets leest en je na 5 minuten pas echt heel hard lacht. Nou dat heb ik afgelopen maand toch wel vaak gehad. Zoals dit plaatje:

 











                                             
Het is niet helemaal duidelijk zie ik nu, maar als je goed kijkt zie je boven het kentekenbord beetje rechts een naam staan. Daar staat maaskatje, waar ik nou om moest lachen jullie kennen wel Maaskantje. Weet je wel van de film New Kids. Nou toen ik dit zag, moest ik zo hard lachen, gewoon alleen door de naam.
Verder dit:














Dit vind ik zo leuk ! Is zo goed over nagedacht. Toen ik dit zag dacht ik, er zijn dus wel mensen die daarover nadenken. En misschien wel gelukkig dat mensen dat doen.

Ook dit vond ik wel grappig. Ik zal helemaal op het begin beginnen. Ik heb een vriendin en die is werkelijk voor bijna alles allergisch. Zij is dus ook allergisch voor noten. Nou had ze 4 maanden geleden een broodje met pesto gegeten. Nou werd ze die dag ziek. In de zomervakantie zijn ik met die vriendin en 2 andere naar Albufeira geweest. Nou stond er op een menukaart dit:














Haha toch gek dat je dat op vakantie dan achter komt. In Portugal nog wel. We hebben lang daarover gelachen. Vandaar deze foto, en hier wordt nog lang over gesproken.

Ook wilde ik dit even mededelen. Haha zo lekker !














Ja mensen, dit is een warme witte chocolademelk ! Zo goddelijk, wel een bom vol calorieën.

En omdat ik toch over mijn vakantie heb gehad, een paar foto's uit het warme Albufeira Portugal.














Dit zijn de 3 vriendinnen :). Die toen natuurlijk niet naar huis wilde gaan.



Dit ben ik :). Op een ' partyboot ' het was een touringboot uiteindelijk. Maar we hebben ons vermaakt.

Nou ik denk dat ik het wel een beetje heb gehad voor vandaag. Ik zal na dit bericht wat meer foto's van ons reisje laten zien. Ook wil ik graag even Diana bedanken voor haar filmpje om je glitternagellak eraf te halen zonder al die kapotte watjes enz. Btw check haar blog, te leuk voor woorden ! Dus snel naar www.d-is-for-dazzle.blogspot.com. Een aanrader voor fashion, make-up en lifestyle.

Bedankt voor het lezen. Ik hoop dat jullie hebben genoten. En uhm, ja see you next time!
Love you guys,

Lc Talking


Oh vergeet bijna de quote:















Geen opmerkingen:

Een reactie posten